2011. augusztus 1., hétfő

Harry Potter utolsó epizódja


2011.07.20-án voltunk Pécsen a Cinema City moziban. A Harry Potter legutolsó részét néztük meg. Személy szerint én nem szeretem a Harry Pottert, de ez a rész nem volt rossz. Az egész film kb. két és fél órás volt. Jól éreztem magam, és úgy vettem észre, hogy a többiek is jól érezték magukat. Sok filmbemutató volt a film elkezdése előtt.” (Eszti)

Mikor bementünk a plázába, akkor mindenki csodálkozott, hogy milyen szép. Volt egy kis időnk, hogy körülnézzünk. Mikor bementünk a moziba, akkor mindenki kapott egy 3D szemüveget. Elkezdődött a film, s mikor felhúztuk a szemüveget, olyan volt, mintha benne lettem volna a filmben. Az tetszett a legjobban, amikor Harry-ék felnőtté váltak, és a gyereküket útra indították. (Olivér)

A Harry Potter nagyon tuti volt. Szerencsére a gonosz meghalt, de amikor Harry majdnem meghalt az megdöbbentő volt.” (Jani)

Szerintem ez az egész film olyan jó volt, hogy sorozatot kéne belőle készíteni. Én még maradtam volna, mert még voltak ott jobbnál jobb filmek.” (Bálint)



Nincsenek megjegyzések: